Krachtig anders leren | met de Kernvisie methode

 


Banner Adiona

Tijmen heeft deze week Cito spelling afgemaakt en is van een E5 in januari naar een B2 score nu gegaan!!!! Hij gelooft weer in zichzelf en laat nu veel meer zien wat hij in zich heeft.

Moeder: R. slaat rap de woordbeelden op, op dit moment en sta er van te kijken wat een sprongen hij maakt. Ik ben erg blij dat dit mijn pad gekruist is en dat mijn zoontje verder komt.

Moeder: Wat mij opvalt; we hebben nu op een positieve manier kunnen oefenen, er was geen strijd meer.

Het alfabet staat gewoon helemaal goed in dr hoofd. Heeft ze ‘t sinds vrijdag niet meer gezien. Ze draait geen letter meer om. Ik vind het verbazingwekkend!
Leuk ook zoals je het samen met haar doet!

C. heeft de resultaten terug van het 1ste dictee volgens de Kernvisiemethode ingeoefend: … 0 fouten!

Beste Wim,
Wij hebben een blije Manon mee naar huis genomen!
Wat mooi om te zien.

Jongetje (9 jaar):
Vol trots: “Ik was de beste van de klas met spelling”

Moeder:
“Ik wil nog even vertellen dat ik zie dat onze zoon trots is op zichzelf en dat hij niet meer (of snel# boos wordt en dat hij zijn werk makkelijker vindt worden. Hij was dan ook erg trots op zijn rapport.”

Meisje #10 jaar):
“Ik heb een toets van de hoofdsteden gedaan en ik heb een tien plus gehaald!!!
Tof hé!!!”

Ouder:
“Onze zoon heeft het heel leuk gevonden gisteren. Het ging ook als een speer. Ik heb het idee dat de knop nu werkelijk om is bij hem.”

Ouder:
“Beste Wim.
Bedankt, we gaan ermee aan de gang!
We zijn net weer klaar met woordjes en de lange en de kort regel werkt echt!!
Wij zijn zo blij!!”

Meisje (12 jaar):
“Op school gaat het veel beter als eerst. Ik haal veel betere cijfers en ik ben beter in spelling en taal. Na de zomer ga ik naar het voortgezet onderwijs. Mavo/Havo. Het was altijd gezellig bij u.”

Jongen (8 jaar):
“Op school gaat het goed. Ik ga naar groep5! en de juffen gaan mee naar groep5 dat is leuk he? Ze zijn heel blij dat ik naar je toe ben gegaan. Je lijkt wel een goochelaar. Ik ga nu vakantie vieren, jij ook? Prettige vakantie.”

Meisje (8 jaar):
“Ik heb nu het alfabet goed in mijn hoofd staan. Ik maak minder fouten en vind het leuker om te lezen.”

Jongen (9 jaar):
“Alles rent in mijn hoofd”, zei hij altijd. Lezen was AVI-niveau 0. Tafels gingen niet. Hij had faalangst en zei dat hij niets goed kon. Al na de eerste behandeling werd het rustig in zijn hoofd, begon hij fout geschreven woorden goed te schrijven en begon hij de achterstand met lezen in te lopen. In de derde sessie heeft hij zijn persoonlijke kracht ontwikkeld. Je moet hem zien lopen op het schoolplein. Hij is zo fantastisch veranderd.

Informatie voor kinderen

In mijn werkkamer, waar ik met kinderen werk, hoef je niet te lezen, niet te rekenen, niet te schrijven, nou… een beetje dan. Ik test je niet…

Maar wat doe ik wel? Ik ga aan jou vragen stellen. Vragen die je misschien nog nooit gehoord hebt! Je gaat ontdekken dat je veel meer met je hoofd kunt, dan je denkt. Het is jouw hoofd, toch? En wie kan er iets veranderen in jouw hoofd? Juist, jij!

Ik help je om meer plezier te krijgen in het leren, zodat het makkelijker zal gaan. De oefeningen die je op school krijgt zullen hierdoor leuker worden.
Zou jij dat willen? Kom dan eens bij mij kijken en met mij praten. Je zult merken dat je helemaal niet veel moeite hoeft te doen om anders te kunnen leren. Het past namelijk bij jou. Misschien zie ik je binnenkort!